Je mnoho uživatelů produktů QNAP NAS a může nastat, že budete potřebovat pomoc od technické podpory, ať již z důvodu nenadálé technické poruchy, tak pro zjištění možnosti nastavení složitějších vlastností a funkcí apod. QNAP na českém trhu nabízí všem uživatelům k využití svou technickou podporu a my se dnes podíváme na možnosti, jak helpdesk kontaktovat.
1. Vlastníte QNAP NAS?
V případě, že jste majitelem QNAP NAS produktu, pak snadno můžete kontaktovat technickou podporu a to spuštěním aplikace "Asistenční linka", která se nachází v hlavním menu NASky. Asistenční linka umožňuje přímé odesílání požadavků na technickou podporu a zasílání požadavků, například ohledně nových vlastností. Lze rovněž vytvořit bezpečný (šifrovaný) vzdálený přístup pro technický tým, který vzdáleně vyřeší problém přímo.
2. Nevlastníte QNAP NAS nebo máte QNAP NAS, ale nemůžete využít helpdesk v QTS
Jestliže z jakéhokoliv důvodu nemůžete využít aplikaci "Asistenční linka" v QNAP NAS, pak je další možností využít webový formulář QNAP podpory, který můžete nalézt na tomto odkaze: service.qnap.com
Na zmíněné webové stránce se přihlašte (zalogujte) a v horním menu klikněte na "Podpora", pak zvolte "Vytvořit formulář požadavku podpory". Následně uvidíte formulář, kde vyplníte požadované informace a do popisu pak napište s čím potřebujete pomoct. Úplně dole se pak nachází tlačítko "Odeslat zprávu", kterým potvrdíte ticket. Následně vám do emailu příjde potvrzení o vygenerování ticketu a informací, že se vám bude podpora věnovat.
Kdybyste náhodou měli k tomuto článku nějaký dotaz, napište na naše komunitní fórum.
Přejeme vám hezký den.