Různé informace

QNAP Asistenční linka (helpdesk)

Je mnoho uživatelů produktů QNAP NAS a může nastat, že budete potřebovat pomoc od technické podpory, ať již z důvodu nenadálé technické poruchy, tak pro zjištění možnosti nastavení složitějších vlastností a funkcí apod. QNAP na českém trhu má a nabízí všem uživatelům k využití českou technickou podporu a my se dnes podíváme na možnosti, jak toho docílit.

1. Vlastníte QNAP NAS?
V případě, že jste majitelem QNAP NAS produktu, pak snadno můžete kontaktovat technickou podporu a to spuštěním aplikace "Asistenční linka", která se nachází v hlavním menu NASky. Asistenční linka umožňuje přímé odesílání požadavků na technickou podporu a zasílání požadavků, například ohledně nových vlastností. Lze rovněž vytvořit bezpečný (šifrovaný) vzdálený přístup pro technický tým, který vzdáleně vyřeší problém přímo.

QNAP Asistenční linka - uvítací obrazovka
QNAP Asistenční linka - uvítací obrazovka
QNAP Asistenční linka - odeslání požadavku pro asistenci
QNAP Asistenční linka - odeslání požadavku pro asistenci
QNAP Asistenční linka - Povolení vzdálené podpory
QNAP Asistenční linka - Povolení vzdálené podpory
QNAP Asistenční linka - Nastavení sdílené složky
QNAP Asistenční linka - Nastavení sdílené složky
QNAP Asistenční linka - Centrum podpory
QNAP Asistenční linka - Centrum podpory

2. Vlastníte QNAP NAS, ale nemůžete z nějakého důvodu využít Asistenční linku na NAS
Jestliže z jakéhokoliv důvodu nemůžete využít aplikaci "Asistenční linka", pak je další možností využít webový formulář QNAP helpdesku, který můžete nalézt na tomto odkaze: helpdesk.qnap.com

Na zmíněné webové stránce klikněte na "Submit a Ticket", zvolte lokaci "Europe", pak zvolte konkrétní zaměření "Europe - Central & Eastern Europe, Greece, Russia". Následně klikněte na talčítko "Next" a uvidíte formulář, kde vyplníte požadované informace a do zprávy (Your Message) pak v češtině napište, s čím potřebujete pomoct. Úplně dole se pak nachází tlačítko "Submit", kterým potvrdíte ticket. Následně vám do emailu příjde potvrzení o vygenerování ticketu a informací, že se vám budou technici věnovat.

QNAP web helpdesk
QNAP web helpdesk

3. Nevlastníte QNAP NAS a nechcete využít webový helpdesk
Poslední možností, jak kontaktovat českou technickou podporu QNAP je vytvoření klasického emailu s českým popisem s čím potřebujete pomoci a odesláním ho na tuto adresu (mailový systém automaticky vygeneruje ticket): Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Mějte prosím ale na paměti, že tento proces se doporučuje až v případě nouze a je požadováno do emailu vypsat co nejvíce podrobností typu "typ NAS, typ QTS systému, sériové číslo NAS apod."

Kdybyste náhodou měli k tomuto článku nějaký dotaz, napište do komentáře, anebo využijte naše komunitní fórum.
Přejeme vám hezký den.